თემატური გეგმები და შეფასების რუბრიკები

თემატური გეგმები და შეფასების რუბრიკები







თემატური გეგმა V კლასი (4 დონე)
             სსიპ წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფ.ფარცხანაყანევის N 1საჯარო სკოლის ინგლისური ენისმასწავლებლის
                                                    მაია კუჭუხიძის
                                                                
                                     თემატურკალენდარული გეგმა
                                             201
5–2016 სასწავლო წელი
                              
                                                  English World 4  

კვირეული საათი – 3,   36 კვირა,  108 საათი

თემა
თითოეული თემის სწავლებისთვის საჭირო დრო
ე.ს.გ მისაღწევი
შედეგები
რესურსები

შეფასება
თარიღი
Unit 1 School clubs are fun
7 -საათი
უცხ.დ.IV 2,8,9
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Welcome Unit
საათი
უცხ.დ.IV 1-22
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Unit 2 In the theatre
7 -

სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Unit 3 Water birds
7 -
უცხ.დ.IV 8,9
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Revision 1
2 -



Unit 4 Crafts
7-
უცხ.დ.IV7
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Unit 5 All about a show
7-
უცხ.დ.IV 2,8,9
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Unit 6 Changes in nature
7-
უცხ.დ.IV1-22
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Revision 2
2-



Unit 7 People of the world
7-
უცხ.დ.IV 2,8,
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Unit 8 The Incas
7-
უცხ.დ.IV 2,8,9
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Unit 9 Chinese inventions
7-
უცხ.დ.IV5-6
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Revision3
2-



Unit 10 Space travel
7-
უცხ.დ.IV1-9
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Unit 11 Life in the north
7-
უცხ.დ.IV 2,8,9
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Unit 12 A desert oasis
7-
უცხ.დ.IV 2-10
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
 მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი

Revision 4
2-







დარჩენილი 8 საათი დაეთმობა შამაჯამებელ სამუშაოებს( 4- პირველ სემესტრში  და 4- მეორე სემესტრში
სემესტრში






თემატური გეგმამა-3 დონე

სსიპ  წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფ.ფარცხანაყანევის        N1 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებლის
                მაია კუჭუხიძის  თემატურ კალენდარული გეგმა2015–2016 სასწავლოწელი
English World 3

სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
·                     102 საათი
·                     34 სასწავლო კვირა
·                     კვირაში 3 საათი

                                                                                                                      



თემატურიერთეული
თემატიკა
...მისაღწევიშედეგები
მეთოდები
/სტრატეგიები
რესურსები
დრო.
თარიღი
შეფასება
შენიშვნა
1
Welcome unit
Introduction.
Verbs: to be, to have,can
There is, there are ..
Present Continuous tense
Present Simple tense
Past Simple tense
Prepositions
Hobbies
A day
Likes & dislikes
Numerals
Commands
Clothes
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
გონებრივი იერიში;განვლილი მასალისგანმეორებამოსმენაკითხვადა გამეორება
ხმამაღალი კითხვა.
როლური კითხვა.
როლური თამაში.
სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოკლე თხზულების დაწერა.(10 წუთიანი ესსე)
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
12 სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
შემაჯამებელიწერ
1სთ
განმსაზღვრელი
2
Unit 1
In school
The first day in school
Reading comprehension and vocabulary.
Save Henry (part 1)
Verb-to be  past form
Grammar in  conversation
A song
Phonics – ar
Class composition
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
გონებრივი იერიშიმოსმენა,კითხვა და თხრობა.
სავარჯიშოებისშესრულება.მარკირებულიკითხვა;
მოსმენა და როლურიკითხვა.
როლური თამაში.
კითხვებზე პასუხი.
სურათების აღწერა.
მოსმენა და მღერა.
მოკლე თხზულების დაწერასურათების მიხედვით.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
3
შემაჯამებელიწერა 2
სთ
განმსაზღვრელი
4
Unit 2
On the farm
Jack and the beanstalk
Reading comprehension and vocabulary.
Save Henry (part 2)
Regular verbs.
Grammar in conversation.
A song
Phonics – ou
Class composition.
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
გონებრივი იერიშივენისდიაგრამამოსმენაკითხვადა თხრობასურათებისაღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლურიკითხვა.
წინადადებების შედგენასურათის მიხედვით.
სურათების აღწერა.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და კითხვებზეპასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
მოთხრობის  დაწერასურათების მიხედვით.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
5
შემაჯამებელიწერა 3
სთ
განმსაზღვრელი
6
Unit 3
People at work.
A helicopter pilot.
A hospital nurse.
Reading comprehension and vocabulary.
Professions.
Save Henry (part 3)
Degrees of comparison of adjectives.
Grammar in conversation.
A rhyme.
Phonics – ay
Class composition : A lifeguard.
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
მინი ლექციაგონებრივიიერიშიმოსმენა,მარკირებული კითხვა დათხრობა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლურიკითხვა.
კითხვებზე პასუხი.
სურათების აღწერა.
მოსმენა და გამეორება.
მოკლე თხზულების დაწერასურათების მიხედვით.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
7
Revision 1
Listen and do the exercises.
Project 1- A farmyard
კითხვათარგმნა დაკითხვებზე პასუხის გაცემა;
ფერმის ეზოს დახატვა,პროექტის შესრულება დაპრეზენტაცია.
სახელმძღვანელო
სამუშაოფურცელი,ფანქრებისაწერიკალამი
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
8
შემაჯამებელიწერა 4
სთ
განმსაზღვრელი
9
Unit 4
Things we use.
The American pioneers.
Cup and ball game.
Reading comprehension and vocabulary.
Save Henry (part 4)
Questions if Past tense.
Grammar in conversation.
Listening exercises.
Phonics – ow
Class composition.
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
გონებრივი იერიშიმინილექციამოსმენაკითხვა დათხრობასურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლურიკითხვა.
წინადადებების შედგენასურათის მიხედვით.
სურათების აღწერა.
როლური თამაში.
მოსმენა და გამეორება.
მოსმენა და კითხვებზეპასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკისგამოყენებით წინადადებებისდასრულება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
10
Unit 5
Sound and pictures.
Let’s listen to music.
Reading comprehension and vocabulary.
Save Henry (part 5).
There was, there were – construction
Grammar in conversation.
A song.
Listening exercise.
Phonics – ir
Class composition : Let’s watch TV.
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
მოსმენაკითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერამოსმენა დაროლური კითხვა.
Yes/No კითხვითიწინადადებების შედგენასურათის მიხედვით.
სურათების აღწერა.
როლური თამაში „At the shop”.
მოსმენა და გამეორება.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და კითხვებზეპასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკისგამოყენებით თხზულებისდაწერა.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
11
Unit 6
Winners!
The International Games are fantastic!
Reading comprehension and vocabulary. Sports.
Save Henry (part 6).
Irregular verbs.
Grammar in conversation.
A song.
Listening exercises.
Phonics – er
Class composition – A letter about sports.
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
გონებრივი იერიშიმოსმენა,კითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.სპორტზე სლაიდშოუსჩვენება და საუბარი.
სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერამოსმენა დაროლური კითხვა.
Yes/No კითხვითი დაუარყოფითი წინადადებებისშედგენა სურათისმიხედვით.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და გამეორება.
მოსმენა და კითხვებზეპასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკისგამოყენებით წერილის დაწერა.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
12
Revision 2
Listen and read, and act out the story.
Project 2 – Mr. Oats and Pear Tree Farm.
კითხვათარგმნატექსტისგაგება და შინაარსისგადმოცემაჯგუფებშიპროექტის შესრულება დაპრეზენტაცია.
სახელმძღვანელო
სამუშაოფურცელი,ფანქრებისაწერიკალამი
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
13
შემაჯამებელიწერა 5
სთ
განმსაზღვრელი
14
Unit 7
At the station.
The city train.
Welcome home!
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 1: Hello, Tobby!
Questions of irregular verbs.
Grammar in conversation.
Modal verb -must

A song.
Phonics – y [ai]
Class composition – Complete the poem.
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
მოსმენაკითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.ტრანსპორტის სახეობებზესლაიდშოუს ჩვენება და საუბარი.
სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერამოსმენა დაროლური კითხვა.
Yes/No კითხვითი დაუარყოფითი წინადადებებისშედგენა სურათისმიხედვით.
როლური თამაშიგრამატიკული მასალისგამოყენებით.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკისგამოყენებით ტექსტისდასრულება დადასათაურება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
15
Unit 8
In the mall.
Aunt Jemima’s earring.
Reading comprehension and vocabulary: kinds of shops.
Stop, thief! Part 2: At the supermarket
Grammar exercises.
Grammar in conversation.
A rhyme.
Phonics – oa [ou]
Class composition: Anna found the earring. What happened next?
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
მოსმენაკითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.მაღაზიების სახეობებზესლაიდშოუს ჩვენება და საუბარი.
სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერამოსმენა დაროლური კითხვა.
სურათის მიხედვითწინადადებების აწყობა.
Yes/No კითხვითი დაუარყოფითი წინადადებებისშედგენა სურათისმიხედვით.
როლური თამაშიგრამატიკული მასალისგამოყენებით.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკისგამოყენებით მოთხრობისდასრულება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები












სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
შემაჯამებელიწერა 6
სთ
განმსაზღვრელი
16
Unit 9
Street shows.
How do they do that?
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 3: In the market square.
Adjective- superlative degree
Grammar in conversation.
A song.
Listening exercise.
Phonics – oy
Class composition: make up a conversation.
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
მოსმენაკითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.როლურითამაშიინტერვიუსავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერამოსმენა დაროლური კითხვა.
სურათის მიხედვითწინადადებების აწყობა.
გამოყენებით.წინადადებებისშედგენა ზედსართავისახელის ხარისხებისგამოყენებით.
როლური თამაში.
მოსმენა და მღერამოსმენადა გამეორება.
ლექსიკის გამოყენებითინტერვიუს კითხვებისშედგენა.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
17
Revision 3
Describe the picture.
Project 3 – surf the internet and answer the questions.
სურათის მიხედვითკითხვებზე პსუხის გაცემა.ინტერნეტის გამოყენებითკითხვებზე პასუხის გაცემა,ინფორმაციის მოძიება დაპრაზენტაცია.
სახელმძღვანელო
სამუშაოფურცელი,ფანქრებისაწერიკალამი
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
შემაჯამებელიწერა 7
სთ
განმსაზღვრელი
18
Unit 10
London sights
A trip on the Thames.
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 4: At the bridge.
Would you like,Is going to – Grammar.
Grammar in conversation.
A song.
Listening exercises.
Phonics – ur
Class composition- Finish the story.
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
მოსმენაკოდირებულიკითხვა და თხრობა;სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერამოსმენა დაროლური კითხვა.
როლური თამაშიგრამატიკული მასალისგამოყენებით.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და კითხვებზეპასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკისგამოყენებით მოთხრობისდასრულება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
19
Unit 11
World festivals.
Festivals in different seasons.
Androcles and the lion.
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 5. Is that him?
Some, any, no.
Grammar in conversation.
A rhyme.
Listening exercises.
Phonics – or
Class composition: finish the conversation.
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
მოსმენაკითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.
მოსმენაკითხვა დაროლური თამაში.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლურიკითხვა.
გრამატიკული მასალისგამოყენებით.
მოსმენა და გამეორება.
აქტიური ლექსიკისგამოყენებით მოთხრობისდასრულებაკითხვებზეპასუხის გაცემა.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
შემაჯამებელიწერა 8
სთ
განმსაზღვრელი
20
Unit 12
Cities at night
Buildings around the world.
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 6: What’s going on?
Possessive pronouns 2.
Grammar in conversation.
A song.
Telling dates.
Phonics – ow
Class composition: Sydney Opera House.
უცხ.3–1
უცხ.3–2
უცხ.3–3
უცხ.3–4
უცხ.3–5
უცხ.3–6
უცხ.3–7
უცხ.3–10
უცხ.3–11
უცხ.3–12
უცხ.3–13
უცხ.3–14
ვენის დიაგრამა(cities/villages)მოსმენა,კითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლური კითხვა
სავარჯიშოების შესრულებასურათების მიხედვით.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და კითხვებზეპასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
აქტიური ლექსიკისგამოყენებით მოცემულინფორმაციაზედაყრდნობით სურათისაღწერა.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფაცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
სთ
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
21
Revision 4














ჯამი 
  
ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი,მაქსიმალური ჯამი არის 10 ქულა.

შემაჯამებელი დავალების შეფასება
ქულები
შეფასების დონეები შემაჯამებელი დავალებებისთვის
კომენტარები
1–2
·                     ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებებს
·                     აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალისუმეტესობა.
·                     დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეულინაწილი მიუღწეველია
3–4
·                     განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულიაელემენტარულდონეზე.
5–6
·                     განვლილი მასალა დამაკმაყოფილებელ დონეზეა ათვისებული;
·                     განვლილი მასალის ნაწილიათვისებულია ელემენტარულ დონეზენაწილი –საშუალო დონეზე;
7–8
·                     განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,დასახული მიზნებიმიღწეულიასაშუალო დონეზე;
·                     განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზენაწილი –მაღალ დონეზე ;
·                     დასახული მიზნების ერთი ნაწილი დამაკმაყოფილებელ დონეზეა მიღწეულინაწილი– მაღალ დონეზე.
9–10
·                     განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალ დონეზე;
·                     დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია მაღალ დონეზე.





შეფასების სქემა პრეზენტაციისთვის უცხოენაში
შედეგები
1–2
3–4
5–6
7–8
9–10
შესავლისგაკეთება
არ აქვსგაკეთებული, ანძალიან მწირია
ტრაფარეტულიდა უინტერესოა
არ არის მცდელობააუდიტორიისდაინტერესებისთვის
საინტერესოდარისმოწოდებული
მოძიებული აქვსისეთი დამატებითიმასალა, რომელიცმსმენელებისინტერესს იწვევს
თემისწარმოდგენა
ძალიან მწირიმასალააგადმოცემული
ლოგიკადარღვეულია და ბუნდოვანი
ნაწილობრივგასაგებია დაგანმარტებასმოითხოვს.
ლოგიკურადარის აგებული,შეინიშნება მცირეხარვეზები
თემა ლოგიკურადაააგებული,წარმოდგენილისაკითხები ნათელიდა გასაგებია.
საუბარი
გაუგებრადლაპარაკობს
დაბნეულია დაგაუგებრად ლაპარაკობს
ხშირად ჩერდება,იმეორებს ერთსა დაიმავეს
გამართული დაგასაგებია
გამართული დაგასაგებია, არორჭოფობს,საუბრობსდარწმუნებით
დასკვნებისგაკეთება
არ არისგაკეთებული
არისმცდელობა
გაუმართავი დაულოგიკოა
ლოგიკურია,კარგად არისჩამოყალიბებული
ლოგიკური, კარგადჩამოყალიბებულიდა ორიგინალურია
აუდიტორიასთანკონტაქტი
არ არისაუდიტორიასთანკონტაქტი
უჭირსაუდიტორიასთანკონტაქტი
პერიოდულადცდილობს კონტაქტს
გრძნობსაუდიტორიისგანწყობას დაამყარებსკონტაქტს
კარგად ფლობსკომუნიკაციისუნარს
თვალსაჩინოებისგამოყენება
არ იყენებსთვალსაჩინოებას
იყენებს მწირადან  შეუსაბამოდ
იყენებს მწირად ანშეუსაბამოდ
იყენებსთვალსაჩინოებებს(დიაგრამებს,ცხრილებს)შესაბამისად
იყენებსთანამედროვეტექნოლოგიებსპრეზენტაციისათვის
აუდიტორიისკითხვებზეპასუხი
ვერ პასუხობსკითხვებს
უჭირსპასუხების გაცემა
პასუხები არ არისგამართული
თითქმის ყველაკითხვასპასუხობს
ყველა კითხვასპასუხობს
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა

შეფასება
1–4
5–7
8–10
მოსმენა
იშვიათად უსმენსდა უყურებსორატორს
ხშირად უსმენს დაუყურებს ორატორს
ყოველთვის უსმენსდა თვალყურსადევნებს ორატორს
საუბარი
მეტყველებაარამკაფიოა,მსმენელს უჭირსგაგება
ძირითადადმეტყველებაგასაგებია, ზოგჯერუყურებს მსმენელს
მეტყველებსმკაფიოდ, უყურებსმსმენელს
მონაწილეობა
მცირე ინტერესიაქვს. არ გამოხატავსან ვერ უკავშირებსთავისმოსაზრებებსსადისკუსიო თემას
ძირითადადგამოხატავსინტერესს,კომენტარები დააზრებიყოველთვის არაასადისკუსიო თემისგარშემო
იჩენს ინტერესსდისკუსიისთემისადმი საჭიროკომენტარებით დააზრის გამოთქმით
კოოპერაცია
იშვიათადთანამშრომლობსთანაკლასელებთანდა ვერ იცავსდისკუსიის წესებს
ძირითადადთანამშრომლობსთანაკლასელებთან,ზოგჯერ ერთვებასხვის საუბარში,და იშვიათად,მაგრამ არღვევსდისკუსიის წესებს
თანამშრომლობსთანაკლასელებთან,სხვებს აცლისაზრის გამოთქმასდა იცავსდისკუსიის წესებს.
მოსაზრებისარგუმენტირება
მოსაზრებამოკლებულიალოგიკურ კავშირსსაკითხთან და არარის გამყარებულიფაქტებით
მოსაზრებისგასამყარებლადგამოყენებულიასადავო ფაქტებიდა ცნებები
მოსაზრებაორიგინალურია დაგამყარებულიაფაქტებით,ცნებებით. არისლოგიკურიკავშირისაკითხთან
არავერბალურიკომუნიკაცია
იშვიათად იყენებსარავერბალურიკომუნიკაციისფორმებს (თვალით,ჟესტით, ხმით,გამომეტყველებით)
ხშირად შეუძლიადაამყაროსარავერბალურიკონტაქტი
შეუძლიაეფექტურადაღიქვას დაგამოიყენოსარავერბალურიკომუნიკაციისფორმები


უცხო ენის გაკვეთილზე ჩართულობისშეფასების სქემა
ფასდება  შემდეგი   აქტივობები
1–2
3–4
5–6
7–8
9–10
საგაკვეთილოპროცესშიაქტიურობა,მოსმენისკულტურა,მობილიზება.ეთიკურინორმების დაცვა
პასიურია,გონებადაფანტულია,არ უსმენსმოსაუბრეს,  არ იცავსეთიკურ ნორმებს
პასიურია,გონებადაფანტულია,არ უსმენსმოსაუბრეს,  არ იცავსეთიკურ ნორმებს
გაკვეთილზენაწილობრივააჩართული, უჭირსყურადღებისკონცენტრირება,იშვიათად უსმენსმოსაუბრეს,ვერიცავს ეთიკურნორმებს.
გაკვეთილზეაქტიურია, მატნაკლებადმობილიზებული,კონცენტრირებული,უსმენს მოსაუბრეს,იცავს ეთიკურნორმებს
მაქსიმალურადჩართულიასაგაკვეთილოპროცესში,მობილიზებული,კონცენტრირებული,გულისყურითუსმენსმოსაუბრეს, იცავსეთიკურ ნორმებს
წაკითხულიმხატვრულინაწარმოების ანინფორმაციისშეჯამებისუნარი, ჯგუფშიმუშაობა,თანამშრომლობა
ვერ ახერხებსშეაჯამოსწაკითხულიინფორმაცია,ჯგუფის მუშაობაშიარ შეაქვსწვლილი,ართანამშრომლობსჯგუფის წევრებთან
ვერ ახერხებსშეაჯამოსწაკითხულიინფორმაცია,ჯგუფის მუშაობაშიპასიურია,ართანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
ნაწილობრივახერხებსშეაჯამოსწაკითხულიინფორმაცია,ჯგუფისმუშაობაშიხანდახან შეაქვსწვლილი,თანამშრომლობსჯგუფის წევრებთან
ახერხებს შეაჯამოსწაკითხულიინფორმაცია,ჯგუფის მუშაობაშიჩაბმულია,თანამშრომლობსჯგუფის წევრებთან
კარგად ახერხებსშეაჯამოს,გაანალიზოსწაკითხულიინფორმაცია,ჯგუფის მუშაობაშიშეაქვსმნიშვნელოვანიწვლილი,თანამშრომლობსჯგუფის სხვაწევრებთან, არისგამოხატულილიდერი
დისკუსიაშიმონაწილეობა.კითხვებისდასმა დაშეკითხვებზეპასუხი. კამათისწესების დაცვა
არ მონაწილეობსდისკუსიაში, ვერპასუხობსკითხვებს.არ იცავსკამათის წესებს.
მონაწილეობსდისკუსიაში,დასმული კითხვებიარამიზნობრივი დაუშინაარსოა,ვერიცავს კამათისწესებს.
მონაწილეობსდისკუსიაში,დასმულიკითხვები ზოგჯერარამიზნობრივიდაუშინაარსოა,ვერიცავს კამათისწესებს.
მონაწილეობსდისკუსიაში,დასმული კითხვებიმიზნობრივი დაშინაარსიანია.პასუხობს კითხვებსდასაბუთებულად.იცავს კამათისწესებს.
აქტიურადმონაწილეობსდისკუსიაში,დასმული კითხვებიღრმა, მიზნობრივიდა შინაარსიანია.პასუხები გამოირჩევაკონკრეტულობით.ყოველთვის იცავსკამათის წესებს.
საკუთარიმოსაზრებისგამოთქმაფაქტებზე დაარგუმენტებზედაყრდნობით.საკითხისკონკრეტულობა
ვერ გამოთქვამსსაკუთარ აზრსფაქტებით დაარგუმენტებით.საკითხის დასმისასარაკონკრეტულია
უჭირს საკუთარიმოსაზრებისგამყარებაფაქტებითა დაარგუმენტებით,საკითხის დასმისასარაკონკრეტულია.
ახერხებსსაკუთარიმოსაზრებისგამყარებას მწირი ფაქტებითა დაარგუმენტებით,საკითხისდასმისასარაკონკრეტულია.
ახერხებს საკუთარიმოსაზრებისგამყარებას ფაქტებითა დაარგუმენტებით,საკითხის დასმისასკონკრეტულია.
კარგად ახერხებსსაკუთარიმოსაზრებისგამყარებასარამხოლოდფაქტებითა დაარგუმენტებით,არამედპარალელებითა დაანალიზით.საკითხის დასმისასკონკრეტულია

  ყველა მონაწილეობს დავალებისშესრულებაში 
  1 
 ჯგუფის წევრები კარგად თანამშრომლობენ
  1 
 ჯგუფის წევრები მხოლოდ საკითხისირგვლივ საუბრობენ
  1
 ჯგუფის წევრები ართმევენ თავს დავალებისშესრულებას
  1
 ჯგუფის წევრები პასუხობენ შეკითხვებზე
  1
 პრეზენტაციის დროს ავლენენშემოქმედებითობას
  1
 ქმნიან და იყენებენ საჭირო რესურსებს
  1
 ჯგუფის წევრები ითვალისწინებენ სხვებისგამოცდილებას
  1
 არიან კორექტულები სხვა ჯგუფისწარმომადგენლებთან მიმართებაში
  1
 იცავენ დროის ლიმიტს
  1
შენიშვნები
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
საშინაო დავალების შეფასება უცხო ენაში


შეფასებისკრიტერიუმები
2-5
6–8
9-10
მოსწავლე იგებს სავარჯიშოსინსტრუქციებს
 მოსწავლე ვერ ანნაწილობრივ იგებსსავარჯიშოსინსტრუქციებს
 მოსწავლეახერხებსსავარჯიშოსინსტრუქციებისგაგებას.  
მოსწავლე სრულადიგებს დამიყვება სავარჯიშოსინსტრუქციებს.  
მოსწავლე იგებსთხრობით /ფაქტობრივიმასალის შემცველტექსტს   
მოსწავლე ვერ ანნაწილობრივ იგებსთხრობით დაფაქტობრივიმასალის შემცველშემეცნებითტექსტს.
 მოსწავლე  იგებსთხრობით დაფაქტობრივიმასალის შემცველშემეცნებითტექსტს
 მოსწავლესრულად იგებსთხრობით დაფაქტობრივიმასალის შემცველშემეცნებითტექსტს
მოსწავლედამოუკიდებლადმართავს სასწავლოსაქმიანობას/თანამშრომლობსთანაკლასელებთან.
 მოსწავლე ვერმართავსდამოუკიდებლადსასწავლოსაქმიანობას/უჭირსთანამშრომლობათანაკლასელებთან,მასწავლებელთან
  მოსწავლეცდილობსდამოუკიდებლადმართოს  სასწავლოსაქმიანობა, არუჭირსთანამშრომლობათანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან 
მოსწავლე მართავსდამოუკიდებლადსასწავლოსაქმიანობას/  თანამშრომლობსთანაკლასელებთან,მასწავლებელთან.  

ტესტის შეფასების კრიტერიუმები ინგლისურ ენაში

ქულა 
როგორ პასუხობს ნაწერი მოცემულ დავალებას და როგორ არის დაცულიგრამატიკულ-ლექსიკური სიზუსტეთითოეული საკითხი ფასდება 1ქულით. 
10-9 
ნაწერი ძალიან კარგიადაშვებულია მხოლოდ 3 შეცდომა.უმნიშვნელოაშეცდომები მართლწერაში.
8-7 
ნაწერი კარგიადაშვებულია  4-6 შეცდომაუმნიშვნელოა შეცდომებიმართლწერაში.
6-5 
ნაწერია საშუალოადაშვებულია 7-10 შეცდომა.არის შეცდომებიმართლწერაში.
4-3 
ნაწერი სუსტიამოცემული საკითხების ნახევარზე მეტი შეცდომითააგაკეთებული.
2-1 
მხოლოდ რამდენიმე (4-6) სწორი პასუხიადანარჩენი  შეცდომითააშესრულებული ან საერთოდ გამოტოვებულია.
0 
არცერთი პასუხი არაა სწორიან საერთოდ არ აქვს დაწერილი არაფერი




თემის შეფასების კრიტერიუმები ინგლისურში
ქულა
როგორ პასუხობს ნაწერი მოცემულ დავალებას და როგორ არის დაცული გრამატიკულ-ლექსიკური სიზუსტე
10-9
ნაწერი ძალიან კარგია, აზრი მკაფიოდ და გასაგებად არის გადმოცემული, ერთი წინადადებიდან მეორეზე გადასვლა ლოგიკურია, გრამატიკული შეცდომები არ აღემატება 3-ს, მართლწერასა და პუნქტუაციაში დაშვებული შეცდომები უმნიშვნელოა. ლექსიკა მრავალფეროვანია.
8-7
ნაწერი კარგია, პასუხობს დავალებას, თუმცა ზოგ შემთხვევში ზედმეტი, ან პირიქით, არასაკმარისი ინფორმაციაა მოცემული. დაშვებულია 4-6 გრამატიკული შეცდომა. მართლწერასა და პუნქტუაციაში დაშვებული შეცდომები ხელს არ უშლის აზრის გაგებას, ლექსიკა დავალების შესატყვისია.
6-5
ნაწერი საშუალო დონისაა. ინფორმაცია ზოგადი და არასაკმარისია, დავალებაზე არასრულფასოვანი პასუხია გაცემული. დაშვებულია 7-9 გრამატიკული შეცდომა, ლექსიკა საკმაოდ მარტივია, მართლწერასა და პუნქტუაციაში ბევრი შეცდომაა.
4-3
ნაწერი სუსტია, შესაბამისად შეცდომებიც ნაკლებია, წინადადებები ერთმანეთს ლოგიკურად არ უკავშირდება და ჭირს აზრის გაგება, ლექსიკა მწირია.
2-1
ნაწერი ძალიან სუსტია, ინფორმაცია ზოგადი და მწირია, აზრის გაგება უმეტეს შემთხვევაში შეუძლებელია. დაწერილია რამდენიმე წინადადება, არის შეცდომები გრამატიკული, მართლწერასა და პუნქტუაციაში.
0
ფურცელი ცარიელია, ან დაწერლია მხოლოდ ერთი წინადადება, ან ნაწერი არ პასუხობს დავალებას.






კითხვის შეფასების რუბრიკა ინგლისურ ენაში

ქულა
როგორ კითხულობს მოსწავლე, როგორია ტემპი და რამდენად უშვებს შეცდომებს კითხვისას.
10-9
მოსწავლე კითხულობს დაუბრკოლებლად, პაუხების გარეშე არ უშვებს არანაირ შეცდომას.
8-7-
მოსწავლის კითხვის ტემპი კარგია, ნაკლებად უშვებს შეცდომებს.
6-5
მოსწავლე საშუალო დონეზე კითხულობს, უშვებს შეცდომებს თითქმის ყველა წინადადებაში.
4-3
მოსწავლის კითხვის დონე საშუალოზე დაბალია, ვერ ახერხებს ტემპში კითხვას, წინადადებიდან წინადადებაზე ნელა გადადის, უშვებს შეცდომებს, ვერ წარმოთქვამს სიტყვებს სწორად.
2-1
მოსწავლე ძალიან ცუდად კითხულობს, უშვებს შეცდომას ყველა წინადადებაში, სიტყვებს ვერ წარმოთქვამს.
0
მოსწავლე საერთოდ ვერ კითხულობს

No comments:

Post a Comment