თემატური გეგმები და შეფასების რუბრიკები
თემატური გეგმა V კლასი (4 დონე)
სსიპ წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფ.ფარცხანაყანევის N 1საჯარო სკოლის ინგლისური ენისმასწავლებლის
მაია კუჭუხიძის
თემატურ–კალენდარული გეგმა
2015–2016 სასწავლო წელი
English World 4
კვირეული საათი – 3, 36 კვირა, 108 საათი
2015–2016 სასწავლო წელი
English World 4
კვირეული საათი – 3, 36 კვირა, 108 საათი
თემა
|
თითოეული თემის სწავლებისთვის საჭირო დრო
|
ე.ს.გ მისაღწევი
შედეგები
|
რესურსები
|
შეფასება
|
თარიღი
|
Unit 1 School clubs are fun
|
7 -საათი
|
უცხ.დ.IV 2,8,9
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| |
Welcome Unit
|
8 საათი
|
უცხ.დ.IV 1-22
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| |
Unit 2 In the theatre
|
7 -
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| ||
Unit 3 Water birds
|
7 -
|
უცხ.დ.IV 8,9
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| |
Revision 1
|
2 -
| ||||
Unit 4 Crafts
|
7-
|
უცხ.დ.IV7
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| |
Unit 5 All about a show
|
7-
|
უცხ.დ.IV 2,8,9
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| |
Unit 6 Changes in nature
|
7-
|
უცხ.დ.IV1-22
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| |
Revision 2
|
2-
| ||||
Unit 7 People of the world
|
7-
|
უცხ.დ.IV 2,8,
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| |
Unit 8 The Incas
|
7-
|
უცხ.დ.IV 2,8,9
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| |
Unit 9 Chinese inventions
|
7-
|
უცხ.დ.IV5-6
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| |
Revision3
|
2-
| ||||
Unit 10 Space travel
|
7-
|
უცხ.დ.IV1-9
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| |
Unit 11 Life in the north
|
7-
|
უცხ.დ.IV 2,8,9
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| |
Unit 12 A desert oasis
|
7-
|
უცხ.დ.IV 2-10
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,CDფლეიერი,დაფა,ცარცი,ლეფტოპი
|
მიმდინარე განმავითარებელი(კომენტარით)მიმდინარე განმსაზღვრელი
| |
Revision 4
|
2-
|
დარჩენილი 8 საათი დაეთმობა შამაჯამებელ სამუშაოებს( 4- პირველ სემესტრში და 4- მეორე სემესტრში
სემესტრში
თემატური გეგმამა-3 დონე
სსიპ წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფ.ფარცხანაყანევის N1 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებლის
მაია კუჭუხიძის თემატურ– კალენდარული გეგმა2015–2016 სასწავლოწელი
English World 3
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
· 102 საათი
· 34 სასწავლო კვირა
· კვირაში 3 საათი
№
|
თემატურიერთეული
|
თემატიკა
|
ე.ს.გ.მისაღწევიშედეგები
|
მეთოდები
|
რესურსები
|
დრო.
თარიღი
|
შეფასება
|
შენიშვნა
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1
|
Welcome unit
|
Introduction.
Verbs: to be, to have,can
There is, there are ..
Present Continuous tense
Present Simple tense
Past Simple tense
Prepositions
Hobbies
A day
Likes & dislikes
Numerals
Commands
Clothes
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
გონებრივი იერიში;განვლილი მასალისგანმეორება; მოსმენა, კითხვადა გამეორება
ხმამაღალი კითხვა.
როლური კითხვა.
როლური თამაში.
სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოკლე თხზულების დაწერა.(10 წუთიანი ესსე)
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
12 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შემაჯამებელიწერ
|
1სთ
|
განმსაზღვრელი
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2
|
Unit 1
|
In school
The first day in school
Reading comprehension and vocabulary.
Save Henry (part 1)
Verb-to be past form
Grammar in conversation
A song
Phonics – ar
Class composition
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
გონებრივი იერიში; მოსმენა,კითხვა და თხრობა.
სავარჯიშოებისშესრულება.მარკირებულიკითხვა;
მოსმენა და როლურიკითხვა.
როლური თამაში.
კითხვებზე პასუხი.
სურათების აღწერა.
მოსმენა და მღერა.
მოკლე თხზულების დაწერასურათების მიხედვით.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3
|
შემაჯამებელიწერა 2
|
1 სთ
|
განმსაზღვრელი
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4
|
Unit 2
|
On the farm
Jack and the beanstalk
Reading comprehension and vocabulary.
Save Henry (part 2)
Regular verbs.
Grammar in conversation.
A song
Phonics – ou
Class composition.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
გონებრივი იერიში; ვენისდიაგრამა; მოსმენა, კითხვადა თხრობა; სურათებისაღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლურიკითხვა.
წინადადებების შედგენასურათის მიხედვით.
სურათების აღწერა.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და კითხვებზეპასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
მოთხრობის დაწერასურათების მიხედვით.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5
|
შემაჯამებელიწერა 3
|
1 სთ
|
განმსაზღვრელი
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6
|
Unit 3
|
People at work.
A helicopter pilot.
A hospital nurse.
Reading comprehension and vocabulary.
Professions.
Save Henry (part 3)
Degrees of comparison of adjectives.
Grammar in conversation.
A rhyme.
Phonics – ay
Class composition : A lifeguard.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მინი ლექცია, გონებრივიიერიში; მოსმენა,მარკირებული კითხვა დათხრობა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლურიკითხვა.
კითხვებზე პასუხი.
სურათების აღწერა.
მოსმენა და გამეორება.
მოკლე თხზულების დაწერასურათების მიხედვით.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7
|
Revision 1
|
Listen and do the exercises.
Project 1- A farmyard
|
კითხვა, თარგმნა დაკითხვებზე პასუხის გაცემა;
ფერმის ეზოს დახატვა,პროექტის შესრულება დაპრეზენტაცია.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაოფურცელი,ფანქრები, საწერიკალამი
|
2 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8
|
შემაჯამებელიწერა 4
|
1 სთ
|
განმსაზღვრელი
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9
|
Unit 4
|
Things we use.
The American pioneers.
Cup and ball game.
Reading comprehension and vocabulary.
Save Henry (part 4)
Questions if Past tense.
Grammar in conversation.
Listening exercises.
Phonics – ow
Class composition.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
გონებრივი იერიში; მინილექცია; მოსმენა, კითხვა დათხრობა; სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლურიკითხვა.
წინადადებების შედგენასურათის მიხედვით.
სურათების აღწერა.
როლური თამაში.
მოსმენა და გამეორება.
მოსმენა და კითხვებზეპასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკისგამოყენებით წინადადებებისდასრულება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10
|
Unit 5
|
Sound and pictures.
Let’s listen to music.
Reading comprehension and vocabulary.
Save Henry (part 5).
There was, there were – construction
Grammar in conversation.
A song.
Listening exercise.
Phonics – ir
Class composition : Let’s watch TV.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა დაროლური კითხვა.
Yes/No კითხვითიწინადადებების შედგენასურათის მიხედვით.
სურათების აღწერა.
როლური თამაში „At the shop”.
მოსმენა და გამეორება.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და კითხვებზეპასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკისგამოყენებით თხზულებისდაწერა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11
|
Unit 6
|
Winners!
The International Games are fantastic!
Reading comprehension and vocabulary. Sports.
Save Henry (part 6).
Irregular verbs.
Grammar in conversation.
A song.
Listening exercises.
Phonics – er
Class composition – A letter about sports.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
გონებრივი იერიში; მოსმენა,კითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.სპორტზე სლაიდშოუსჩვენება და საუბარი.
სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა დაროლური კითხვა.
Yes/No კითხვითი დაუარყოფითი წინადადებებისშედგენა სურათისმიხედვით.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და გამეორება.
მოსმენა და კითხვებზეპასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკისგამოყენებით წერილის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12
|
Revision 2
|
Listen and read, and act out the story.
Project 2 – Mr. Oats and Pear Tree Farm.
|
კითხვა, თარგმნა, ტექსტისგაგება და შინაარსისგადმოცემა; ჯგუფებშიპროექტის შესრულება დაპრეზენტაცია.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაოფურცელი,ფანქრები, საწერიკალამი
|
2 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13
|
შემაჯამებელიწერა 5
|
1 სთ
|
განმსაზღვრელი
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14
|
Unit 7
|
At the station.
The city train.
Welcome home!
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 1: Hello, Tobby!
Questions of irregular verbs.
Grammar in conversation.
Modal verb -must
A song.
Phonics – y [ai]
Class composition – Complete the poem.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.ტრანსპორტის სახეობებზესლაიდშოუს ჩვენება და საუბარი.
სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა დაროლური კითხვა.
Yes/No კითხვითი დაუარყოფითი წინადადებებისშედგენა სურათისმიხედვით.
როლური თამაშიგრამატიკული მასალისგამოყენებით.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკისგამოყენებით ტექსტისდასრულება დადასათაურება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15
|
Unit 8
|
In the mall.
Aunt Jemima’s earring.
Reading comprehension and vocabulary: kinds of shops.
Stop, thief! Part 2: At the supermarket
Grammar exercises.
Grammar in conversation.
A rhyme.
Phonics – oa [ou]
Class composition: Anna found the earring. What happened next?
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.მაღაზიების სახეობებზესლაიდშოუს ჩვენება და საუბარი.
სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა დაროლური კითხვა.
სურათის მიხედვითწინადადებების აწყობა.
Yes/No კითხვითი დაუარყოფითი წინადადებებისშედგენა სურათისმიხედვით.
როლური თამაშიგრამატიკული მასალისგამოყენებით.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკისგამოყენებით მოთხრობისდასრულება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შემაჯამებელიწერა 6
|
1 სთ
|
განმსაზღვრელი
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16
|
Unit 9
|
Street shows.
How do they do that?
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 3: In the market square.
Adjective- superlative degree
Grammar in conversation.
A song.
Listening exercise.
Phonics – oy
Class composition: make up a conversation.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.როლურითამაში“ინტერვიუ“სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა დაროლური კითხვა.
სურათის მიხედვითწინადადებების აწყობა.
გამოყენებით.წინადადებებისშედგენა ზედსართავისახელის ხარისხებისგამოყენებით.
როლური თამაში.
მოსმენა და მღერა. მოსმენადა გამეორება.
ლექსიკის გამოყენებითინტერვიუს კითხვებისშედგენა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17
|
Revision 3
|
Describe the picture.
Project 3 – surf the internet and answer the questions.
|
სურათის მიხედვითკითხვებზე პსუხის გაცემა.ინტერნეტის გამოყენებითკითხვებზე პასუხის გაცემა,ინფორმაციის მოძიება დაპრაზენტაცია.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაოფურცელი,ფანქრები, საწერიკალამი
|
2 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შემაჯამებელიწერა 7
|
1 სთ
|
განმსაზღვრელი
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18
|
Unit 10
|
London sights
A trip on the Thames.
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 4: At the bridge.
Would you like,Is going to – Grammar.
Grammar in conversation.
A song.
Listening exercises.
Phonics – ur
Class composition- Finish the story.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კოდირებულიკითხვა და თხრობა;სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა დაროლური კითხვა.
როლური თამაშიგრამატიკული მასალისგამოყენებით.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და კითხვებზეპასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
სურათების და ლექსიკისგამოყენებით მოთხრობისდასრულება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19
|
Unit 11
|
World festivals.
Festivals in different seasons.
Androcles and the lion.
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 5. Is that him?
Some, any, no.
Grammar in conversation.
A rhyme.
Listening exercises.
Phonics – or
Class composition: finish the conversation.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.
მოსმენა, კითხვა დაროლური თამაში.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლურიკითხვა.
გრამატიკული მასალისგამოყენებით.
მოსმენა და გამეორება.
აქტიური ლექსიკისგამოყენებით მოთხრობისდასრულება: კითხვებზეპასუხის გაცემა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შემაჯამებელიწერა 8
|
1 სთ
|
განმსაზღვრელი
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20
|
Unit 12
|
Cities at night
Buildings around the world.
Reading comprehension and vocabulary.
Stop, thief! Part 6: What’s going on?
Possessive pronouns 2.
Grammar in conversation.
A song.
Telling dates.
Phonics – ow
Class composition: Sydney Opera House.
|
უცხ. დ.3–1
უცხ. დ.3–2
უცხ. დ.3–3
უცხ. დ.3–4
უცხ. დ.3–5
უცხ. დ.3–6
უცხ. დ.3–7
უცხ. დ.3–10
უცხ. დ.3–11
უცხ. დ.3–12
უცხ. დ.3–13
უცხ. დ.3–14
|
ვენის დიაგრამა(cities/villages)მოსმენა,კითხვა და თხრობა;სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და როლური კითხვა
სავარჯიშოების შესრულებასურათების მიხედვით.
მოსმენა და მღერა.
მოსმენა და კითხვებზეპასუხის გაცემა.
მოსმენა და გამეორება.
აქტიური ლექსიკისგამოყენებით მოცემულინფორმაციაზედაყრდნობით სურათისაღწერა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
6 სთ
|
განმავითარებელი(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21
|
Revision 4
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
საშინაო დავალების შეფასება უცხო ენაში
ტესტის შეფასების კრიტერიუმები ინგლისურ ენაში
თემის შეფასების კრიტერიუმები ინგლისურში
კითხვის შეფასების რუბრიკა ინგლისურ ენაში
|
No comments:
Post a Comment